Tuesday 1 May 2018

May 2018 possible TBR

Για το μήνα Μάιο αποφάσισα να ετοιμάσω μια λίστα TBR και να δω κατά πόσο θα καταφέρω να την ακολουθήσω και να διαβάσω τα βιβλία που θα περιέχει. 


Στη λίστα που ετοίμασα πρόσθεσα 8 βιβλία

Πιο αναλυτικά:

  • The Communist Manifest - Karl Marx & Fredrich Engels. Πάντα ήθελα από περιέργεια να το διαβάσω και τώρα νομίζω πως ήρθε η ώρα του.
  • Harry Potter & The Prisoner of Azkaban - J.K. Rowling.  Με το 3ο βιβλίο της σειράς συνεχίζω το reread μου.
  • Moonraker - Ian Fleming. Είναι το 3ο βιβλίο που έγραψε ο συγγραφέας με ήρωα τον James Bond.
  • Assassin's Creed Ενότητα - Oliver Bowden. Είναι το 7ο βιβλίο της σειράς που βασίζεται στο πολύ γνωστό παιχνίδι.
  • Ο ασημένιος θρόνος - C. S. Lewis. Το 4ο βιβλίο από Το Χρονικό της Νάρνια με βάση τη σειρά έκδοσης των βιβλίων.
  • Το εικοσιτετράωρο ενός αναγνώστη - Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος. Ένα βιβλίο που και μόνο ο τίτλος του με συναρπάζει.
  • Το παιχνίδι του αγγέλου - Carlow Ruiz Zafon. Το 2ο βιβλίο από τη σειρά Το κοιμητήριο των λησμονημένων βιβλίων.
  • Lincoln in the Bardo - George Saunders.  Το συγκεκριμένο το έχω σε ebook και έχω ακούσει τα καλύτερα. 
Εκτός από τα παραπάνω έχω και κάποια άλλα βιβλία τα οποία έχω ξεκινήσει τους προηγούμενους μήνες και τα οποία ελπίζω να τελειώσω μέσα στο Μάιο. 

Για να δούμε...

Αθηνά
This entry was posted in

0 σχόλια:

Post a Comment